Zespół Szkolno-Przedszkolny Szkoła Podstawowa im.bł.Ks.Bronisława Markiewicza w Pewli Ślemieńskiej

  • Kontakt

    Pewel Ślemieńska ul. Krakowska 169 34 - 331 Świnna
    tel. 33 863-80-16 zsp.pes@swinna.pl

     

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 1494120
    • Do końca roku: 257 dni
    • Do wakacji: 64 dni

REKRUTACJA DZIECI DO PRZEDSZKOLA

Szanowni Rodzice !

Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Pewli Ślemieńskiej informuje, że wszystkie dzieci, których karty zostały złożone do dnia 25 marca, zostały przyjęte do przedszkola na rok szkolny 2024/2025.

ZARZĄDZENIE NR 0050.6.2024

WÓJTA GMINY ŚWINNA

Z DNIA 26.01.2024 R.

w sprawie:     określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego

i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów na rok  szkolny 2024/2025 do publicznych przedszkoli w publicznych szkołach podstawowych i klas pierwszych publicznych szkół podstawowych

             Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 29 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe ( t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z póz. zm. ),

zarządzam, co następuje:

1.Określa się na rok szkolny 2024/2025 terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli w publicznych szkołach podstawowych – załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2. Określa się na rok szkolny 2024/2025 terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych – załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

3. Ustalam wzór wniosku stosowanego w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Świnna w brzmieniu określonym załącznikiem nr 3 do zarządzenia.

4. Ustalam wzór wniosku stosowanego w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym, do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Świnna w brzmieniu określonym załącznikiem nr 4 do zarządzenia.

5. Ustalam wzór wniosku stosowanego w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym, do klas pierwszych  publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Świnna (dotyczy dzieci spoza obwodu szkoły )   w brzmieniu określonym załącznikiem nr 5 do zarządzenia.

6. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom publicznych przedszkoli i publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Świnna.

7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe do kompetencji Wójta należy ustalenie do końca stycznia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowaniu uzupełniającym do publicznych przedszkoli i klas pierwszych publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025. W myśl art. 152 powyższej ustawy, organ prowadzący może też określić wzory stosownych wniosków. W związku z powyższym podjęcie niniejszego zarządzenie jest zasadne.

                                                                                                                                               Załącznik Nr 1

                                                                                                                                              do Zarządzenia Nr 0050.6 .2024

                                                                                                                                              Wójta Gminy Świnna

                                                                                                                                              z dnia 26 stycznia 2024 r.

 

 

Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych  w publicznych szkołach podstawowych na rok szkolny 2024 / 2025

 

Lp.

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

 

1

Składanie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego

 

14.02.2024 r. - 22.02.2024 r.

 

-

 

2

Złożenie wniosku o przyjęciu do przedszkola publicznego lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienia przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

 

 

 

01.03.2024 r. - 25.03.2024 r.

 

 

 

 

06.05.2024 r. - 17.05.2024 r.

 

 

3

 

 

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola lub oddziału przedszkolnego i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

 

 

 

28.03.2024 r. - 02.04.2024 r.

 

 

 

 

20.05.2024 r. - 27.05.2024 r.

 

4

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

 

 

04.04.2024 r. do godz. 15.00

 

 

29.05.2024 r. do godz. 15.00

 

5

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w formie pisemnego oświadczenia

 

 

05.04.2024 r. - 12.04.2024 r.

 

 

03.06.2024 r. - 07.06.2024 r.

 

6

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

 

 

19.04.2024 r. do godz. 15.00

 

 

12.06.2024 r. do godz. 15.00

 

 

                                                                                                                              Załącznik Nr 2

                                                                                                                                              do Zarządzenia Nr 0050.6.2024

                                                                                                                                              Wójta Gminy Świnna

                                                                                                                                              z dnia 26 stycznia 2024 r.

 

 

Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego,  w tym terminy składania dokumentów do klas I publicznych szkół podstawowych, na rok szkolny 2024/2025

 

Lp.

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

 

1

Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

 

 

 

01.03.2024 r. - 29.03.2024 r.

 

 

 

 

02.08.2024 r. - 08.08.2024 r.

 

 

2

 

 

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy pierwszej szkoły podstawowej i  dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

 

 

 

 

02.04.2024 r. - 05.04.2024 r.

 

 

 

 

12.08.2024 r. - 19.08.2024 r.

 

3

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

 

 

08.04.2024 r. do godz. 15.00

 

 

21.08.2024 r. do godz. 15.00

 

4

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w formie pisemnego oświadczenia

 

 

09.04.2024 r. - 12.04.2024 r.

 

 

23.08.2024 r. - 28.08.2024 r.

 

5

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

 

 

17.04.2024 do godz. 15.00

 

 

29.08.2024  r. do godz. 15.00